Lord Byron:

"Sorrow is knowledge, those that know the most must mourn the deepest, the tree of knowledge is not the tree of life"

Saturday, June 2, 2007

Beautiful Day by Yvon

Lavinya & Mahika

Sorcia in Yvon's carrier




Mahika
Attila


Silhouette hiding out
And that certainly leaves it's marks...

Yvon en Mahika waren vandaag een stukje gaan fietsen door Hellevoet en kwamen even langs. Mahika had achterin de fietskar gezeten en toen we later met de honden naar het Haringvliet gingen mocht Sorcia erin plaatsnemen.

Yvon heeft alle prachtige foto's gemaakt.

Yvon and Mahika went for a bike ride through Hellevoet and stopped by. Mahika had been seated in the carrier and when we later went with the dogs to the Haringvliet Sorcia was allowed to take place in it.

Yvon made all the beautiful pictures.



8 comments:

Anonymous said...

Mooie foto's weer van Lavinya en Mahika. En wat een guitig koppie heeft Sorcy baby in die kar !!!

Gedicht van Vasalis zoals altijd erg mooi. Had het nog niet gelezen op je weblog.

Wolfje in de stad & Co

wolvinya said...

Hai lady with soul!

Vasalis heb ik te danken aan jou en vind ik erg passend voor mijn leven en mijn weblog.
Hopelijk inspireert het veel mensen om meer werk van haar te ontdekken.

En Sorcia; die lachtte ons uit! Prinsheerlijk,compleet ge-'pampered',in het voor hem keizerlijke vehikel.
Nu maar hopen dat hij niet iedere dag zo'n vorstelijke behandeling eist...

WolfDen said...

De volgende testrit is Comanche aan de beurt in de hondenkar, als ik in de buurt beland kom ik weer aan!

WolfDen said...

P.S. toch wel makkelijk zo'n terras onderweg bij jouw......

Anonymous said...

hele mooie fotos zeg,en een hele mooie hond ook, is een saarloos toch
gea

wolvinya said...

~Ja zeg! Mevr.W.Den,je had dus gewoon dorst! Gezellig hoor,met Mahika 'op bezoek'... Lavinya gelijk een 'liefdesbeet' van haar in d'r wang... Ja,fijn!!! En volgende keer kom je dus met dat zwarte gevaar-te... Lekker. Nou,die zal dus echt moeten lopen zodra Sorcia weer bezit neemt van dat vehikel van jou! Én de volgende keer wel mét fluwelen kussen!!!


~En Gea bedankt,ja Lavinya is een Saarlooswolfhond; prachtig met een geweldig karakter!

Josanne said...

Had ik even een paar dagen niet gekeken, is je weblog al weer aardig gegroeid met supermooie foto's. Wat een schitterende katten heb je!
En Lavinya is my kinda dog... ik val gewoon op die wolftypes, vandaar ook dat de keuze op Chief is gevallen. Jammer dat jouw terras zo ver uit de buurt ligt, anders was ik ook eens langs komen fietsen... zonder fietskar:-)

wolvinya said...

Ik ben dan ook ontzettend blij met mijn prachtige schatten! En al helemaal met hun karakters!!

En ja,das best een stukje fietsen,van de ene naar de andere kant van het land...