Lord Byron:

"Sorrow is knowledge, those that know the most must mourn the deepest, the tree of knowledge is not the tree of life"

Friday, June 12, 2009

Hitting The Beach by Yvon

Yvon returned from her trip to Colorado and we hit the beach again where she made all of these beautiful pics
Look at sweet Leilaney, 11 weeks old and growing into a gorgeous fine girl!!!!

















We met Bandit and Nicky, although Nicky was camera shy



Bandit was wooing Lavinya, so she in return gave him a cuddle



7 comments:

Kaya-Sioux said...

Mooie mooie Leilaney. Zo zelfstandig en zo heerlijk haar eigen zichzelf binnen de roedel.

iilandia said...

Lei sure has grown.

OoRah says lets watch that cuddling.

Tinus said...

Wat is het toch een mooie meid! Ik wed de mooiste van het nest.

wolvinya said...

Ha, ha Tinus! Je moest eens weten(!)...

Maar ja, bij mij groeien alle lelijke eendjes uit tot mooie zwanen.

Het is met mij ook nog goedgekomen, niet?
;-{}

Tinus said...

Precies, toen ik voor het eerst een foto van haar zag moest ik meteen aan het verhaal van het lelijke eendje denken. Ik zei toen al gelijk dat wordt de mooiste zwaan van het hele nest. Mark my words!

WolfDen said...

Nou het is best weer even omschakelen van onze Colorado trip naar de dagelijkse dingen. Maar met de honden naar het strand blijft genieten ondanks dat ik wel een beetje foto moe was...;-)
Leilaney is een heerlijke pup geworden!

wolvinya said...

Foto moe zeg je...
En dan nóg zulke prachtige foto's!!!!