Lord Byron:

"Sorrow is knowledge, those that know the most must mourn the deepest, the tree of knowledge is not the tree of life"

Saturday, May 5, 2007

SHEBA






In dit bericht introduceer ik Sheba.
Zij is geboren op 31-7-'88 en mijn allereerste lieveling.
Samen hebben we een lange weg afgelegd. Ik vond haar in het asiel,9 dagen nadat ik op mezelf woonde.
Ze heeft een geweldig karakter,is zo wijs,lijfelijk en heel aanhankelijk.
En ze is altijd al een hele wilde dame geweest. Overal stonden vroeger haar voetstappen op de muren. Ze vond het namelijk geweldig rond te racen en dan een meter hoog tegen een muur te springen om zich af te zetten en haar baan te vervolgen.
Ze kwam nooit thuis met muizen e.d.,die at ze meteen op. Dat heb ik vaak genoeg kunnen aanschouwen.
Nu is ze een oude dame die zich vastbijt in het leven. Zóveel heeft ze al doorstaan.

In this post I introduce Sheba.
She is born on 7-31-'88 and my very first darling.
Together we've gone a long way. I found her at the animal shelter,9 days after I lived on my own.
She has a tremendous character,is so wise,bodily and very affectionate.
And she always has been a very wild lady. Her footsteps could be found on every wall in the houses in the past. She loved to race around the house and than jump up against a wall up till a meter high to bounce back and pursue her race.
She never came home with mice or anything,she ate them immediately. I witnessed that many times.
She now is an old lady that clings on to life. Só much she endured already.

No comments: